August 29, 2008

Ema..Sape Dia Dlm Hatiku..



eMa...
my besT..de best buddy eva in my life
walau bejuta2 kwn..
aku byk sharing suka duka ngn dia
kwn susah sama susah..sengkek sama sengkek
x sangka kawen gak kawan aku ni akhirnye..
sekalung tahniah buatmu ema
aku doakan ko bahgie hingge akhir hayat korang
bile igt2 blk kisah2 kite bedua kdg2 aku gelak sorang2
kdg2 kerut2 dahi aku ngn pangai gile2 kite
kdg2 kuor gak air mata biler igt blk kisah2 sedey kta sama2
kalu kt skolah..sape x kenai kite dua kans
ala2 hero kg kebun gitu
ko ngn ala2 mak ghimau lapo nasik
aku lak ngn pangai gengster x abes
sume junior kite nk buli ahakz
kite tepisah pas ko kat uitm kelate aku kt sh alam
pas abes U..igt dak zmn2 sengkek kiter?
ape keje pon kite buat kans
asal masyukkkkk asal x belapor gituk
igt dak ko paksa suh aku further amek Degree
aku bkn xmo..tp sengkek gile time tuh
duit x cukop2 nanggung adek2
tp..ko tlg beli kan aku form UPU
paksa2 aku filled up form..
and..igt dak ..ko org petama aku bitau dpt offer Degree
eh bkn..org ke dua ler..coz aku bitau mak aku dulu daaa hehehehe
then pas masing2 bz ngn career
mmg jarang2 dpt jumpe
tp..tuler..tepisah camne pong
hanya ph..email jd penghubung
tks still put me in yr heart
pe pon aku sll doa kn ke bahgiaan ko
jgn dilupe kn kwn baik sebantal..sekole..sepinggan..ko nih
knangan2 kite wl be alws in my heart nih..4eva
pecayolah..

1 comment:

angaubangau said...

ema...? sape dia emaaa haaaa..?!!! lawyer..? doktor..? apaaaaa..?!!! ahli musik..?!!!! hihihihihi...ko nie cik tinie...setakat sapa ema kt hati ko tu...aku paham leerr...geng sebiskut merri...seteh ais ko..semaggi ko...adehhhh...sedeh aku...bes pren aku tak penah baik smpai camtu...asek paw cikut aku...blasah maggi aku...siap cukai teh ais aku smpai suku jek...sian kt aku...pagi sama2 pegi jamban..dia punya ok la..kuar gak mende2 da proses...aku nyer..ish..kuar angin jek...apa jenis punya bes pren daaa aku ada..penting kan perot boroi sendiri jek..cam ko nie ema..aku tabik spring leer..baguih ler ko ema...slalu jaga bes pren ko btol2...byk pahala ko dapat...sib aku tak jupe cik tinie dulu drp ko..kalu tak sure tajuk blog bes pren ko tu jadi 'angaubangau..sape dia dlm hatiku....'paham2 je la kan...sape lagi kalu tak buah hati dia skrg nih....hihihi..tak yah ler aku susah2 nak ngorat ...ish..tinie ooi...aku pon nak jadi bes pren ko...!ko nak blasah apa pon aku rela bagi...biskot..? maggi..? aku siap masak utk ko skali tau..aku pon baik ati gak cam ema...!