August 31, 2008

Mak@Bonda...Ratu Hatiku

famili ceria...mak..aku..acu..wan cik n..husband..maner ler alang..yong..nda eh..?
hooOoo dorang beraye kt umah mak mentua ler hehehe..
mak ngn cucu ke-8..anaknda wan cik zila (my 2nd last sista's daughter)
mak long n mak
mungkin aku plg degil dlm family?
mungkin aku plg kecit cenot dlm family?
mungkin aku plg x serupa wajah aku ngn adik badik lain?
sumer tu memang betul..bukan mungkin2 pon..
mak kate sll anak ke 2 sll lain dpd lain
mmg aku pasan pon (kdg2 pasan abes tuh :p)
mmg aku ni unic sket keh2
pasan lg tuh wawawa.. =))
kecit2 dulu sll sedey2 sll tanya mak betui ke aku ni anak angkat?
sobab mmg muke aku x super dorang2 yg segak2 comei2
dorang idung mancong2..tinggi2 bagak
aku ni idung x mancong pipi tesorong2..gituler uhuk
walau pepong..kasih syg mak x pnah bebelah bg..
mak..kau lah segala2nya..
tiada yg lebey beharga..kasih mu pengorbanan mu x ternilai
x terbalas segala jasa2mu
aku belum puas utk menabur jasa2ku pd mu..
moga Allah panjangkan umurku utk terus menjagamu hingga ke akhir hayatmu..

2 comments:

Hasnor said...

Sayang..sama la cam abang nie..anak ke 2...pon bese lain skit drp yg lain. Aneh gak sbb masa berkenalan...kebetulan sgt kita nie byk persamaan...serasi sgt2 sebagai couple n if diizinkanNya sebagai husband n wife...sbb perbezaan2 syg n keluarga tu membentuk persamaan2 antara kita berdua lak...gitu ler kira2nya. Tak sabar nak jadi ahli keluarga terbaru...so takde la sayang terasa berbeza gi sbb dah ada org yg kebetulan ada ciri2 yg sama utk jadi geng...pasal kecantikan lak..kata orang...kecantikan yang sejati tidak terletak pada penampilan tubuh namun di dalam hati. Harta karun yang hakiki tidak terletak pada apa yang bisa terlihat, namun pada apa yang tidak dapat terlihat. Cinta yang sejati tidak terletak pada apa yang telah dikerjakan dan diketahui, namun pada apa yang telah dikerjakan namun tidak diketahui...hati yang mulia akan membentuk peribadi yg menjadi hiasan diri utk keluarga, masyarakat...gitu lerr..hihihihi...jadi kebanggaan ibu sayang jugak...sejuk hati ibu yg membesarkan sayang dari kecik sampai la besar panjang skrg nie...

angaubangau said...

Tinie daling...kalu ko nak tau..aku nie pon anak ke 2 gak..kira da sama la tu..persamaan pon byk...cam ko cun..aku hensem cun..tak mcm boypren ko hensem tapi tak cun..ko putih2 gebu...aku sawo2 matang gebu gak...ko kurus2...aku gemok2 kurus...pandai2 le ko pikir camna gemok2 kurus tu..yg penting..mmg serasi la ko ngan aku nih...jgn layan laa boypren ko tu...so..bila leh anta rombongan ek?