September 3, 2008

Kesayangan Beta....


ntah ler aku ni suke sgt kucen..
x kire ler kucen ape pong
kucen siam..parsi..arab ker..bangla ker
kaler itam..putih..gemok..kurus..ensem..cam lanun ker
sume aku sayang
kalu bley sume aku nk amek bela jer



tp..mak aku sll marah..
pandai nk membela jer
tp aku nih ntah ke mana2
mane x nye pnat dia jer sorang2 yg jaga
mak aku lah bg makan..mandi n bla bla
mane la dia x membebel kat aku
sian mak..

3 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alallalla...comey2 nyer kucin nih...

buat goreng tepung pun sodap nih

haahhaha

Tinie An said...

hehehe kalu akok suke wat panggang jerr
lg sooodapppppppp..ngeeeeeeee :D

angaubangau said...

cik yanie..cik yanie..abe rase ler kan...yg kucen kuning tu wat goreng kunyit pon sedap..wana dia pon dah kuning2 gitu..yg kelabu2 asap tu wat masak khurma..jgn dengor ckp kok tinie_an ko tu...suke memanggang je keje dia..apa depan mata sume nak panggang..pastu cecah air acam...ish..