September 9, 2008

PROTEX


errr...bile aku nengok jer packing sabon kat ateh mesti aku gelak sorang2


actually ade kisah lucu disebalik nih


byk persamaan, feveret etc aku ngn 'sumbodi' nih


saper dia tuh eh? mmg spesel sgt2..really close to me..


drp makanan kesukaan, kaler feveret, prinsip idop, kisah2 lamer muder2
pangkal nama aku..nama ayah we all..nama ibu we all..samer jer..huishh

sampaikan sabon pon bley ter'samer'..huh mau x tekezot aku

da jd cam 'klon' lak we all nih hihihi

aku rase kalu 'sumbodi' nih bacer blog aku sure dia pon tgh gelak golek2 cam aku :))

4 comments:

angaubangau said...

eh...masa bila ko tukau sabun niee..bukan dulu ko pakai cap kapak kerr..? sama ngan aku punya dulu..leh wat basuh baju skali tu kan? ish..ko nie...saje2 jek nak kasi sama ngan buah ati ko tu ek...smpai sabun pon nak sama...aku pon nak tukau laa...nak kasi sama ngan buah ati aku..bukan buah ati ko tauu...buah ati aku...buah ati ko serabai laa...buah ati aku cun...hihihihi..buah ati aku ko lerr..hihihihi..jgn mare..

Hasnor said...

sayang..mmg byk persamaan kita nih..nak kata kebetulan..ish..byk sgt kebetulan..ntah laa..maybe we are meant to be together kut..nah..dgr ler lagu nie..dulu famous lagu nie..masa abg kecik2 dulu..peberet abg gak...lagu nie sebijik menggambarkan psl kite...http://www.imeem.com/lee1972/music/d0YsSk9z/freedom_persamaan_freedom/...slamat terhibor sayang...

GREENJADE said...

ekau di bangau sorba sorbi lombab

den da tuka sabon tu sojak zaman purbakala gik

bkn pe den frust sobab sabon kapak tuler kulit gebu eden smpai la ni tuka jd ijau uhuhuk :((

GREENJADE said...

tuler abg..ntah pe lg lerr yg samer pasni tih tih..ngeeee

mmm..tgh dengo lagu abg kasik..(*sambil joget2 tunjok bintang :D)