October 3, 2008

Salam Eid Fitr Mubarak


Lama x dpt update blog..kebizian melanda beta lately
al maklum le memasing sebok nk buat raye preparation
pantas skali mase berlalu..sedey ati meninggalkan bulan Ramadhan yg mulia
Kini Syawal menjelma..di sana sini terasa hangat bahang menyambut Syawal
Syawal kali ni paling bermakna dlm idup aku coz dpt meraikan kan dgn org tersayang..
my dearest Hasnor @ my love @ my honey bunny @ my future husband..


2 days b4 Syawal..kalu dikenang mmg kelakar..
selalu aku lah paling kalut ngemas umah,nganyam ketupat, masak rendang etc..
tapi tis time..aku bz shopping brg2 utk coming bertunang & nikah :D
nasib baik Hasnor da byk beli barang2 aku mase di Riyadh..
so kuranglah sket time consume utk carik brg2 aku
so..we all juz focus carik brg2 sampingan lain i.e cincin & others
disamping tuh sempatlah we all snap poto utk kenang-kenangan
muke pnat pas soping2 mesia

carik cadar kawen tp xde bekenan so posing jeler seb x kena jeling ngn tokei kdai..haha :D

sakan soping tudong heh

No comments: