October 3, 2008

Suasana Ari Raye Aidil Fitri

sebahagian adik-badik yg sempat balik..
korang tingok la tuh..da nk jd bini org pon still pangai cam budak2 ..ngeee
peace...tis year dpt beraye sama2 :)

Cam besa...Raye kat Klang jer..jarang balik Perak..kalu balik pong slalu 2nd week after Raye
but tis time..we all x balik coz bz ngn mejlis B'tunang & mejlis nikah aku..wpon AidilFitri disambut sederhana but still meriah ngn suara anak2 buah aku..cam nk pecah umah ngn sore jerit pekik dorang..mak aku paling hepi anak cucu dpt berkumpul bersama..tis year aku lg hepi lah coz dpt spend ngn org tersayang..x sangka selama ni dia kat Riyadh aku kat Klang..at last dpt spend masa sama2 wpon byk dugaan & ujian dia mase nk balik mesia hmm..hampir menitis air mata & sebak mase dia almost x dpt blk coz of passport probs uhuhu...

No comments: