September 30, 2009

Gempa bumi ke?

Korang ade rs gegaran kuat x ptg td?
jejak jek kaki dlm umah mak & anak buah ngadu pening2
katenye kuat rs gegaran dlm pukul 6 lebih td
begoyang2 kipas siling & akuarium
smpai saat nih still dorang pening2 nk muntah
err kuat jugek yek
time tuh aku still ateh jln tgh drive pulang dr opis
xdek pulak terase ape2
may be kebizian kt ateh jln tuh buat aku x sdr apa2
Ngomel kakJade: kat mane plak le gempa kali nih yea?
tanah Jawa kah?or tanah Sumatera kah?
Juga ade terbace di BH hari ini, juga berlaku gempa bumi 8 magnitud di Samoa Amerika Pacific Selatan yg mengakibatkan blakunya tsunami dgn ombak setinggi 9m menenggelamkan kseluruhan pkampungan.

4 comments:

The Hobbit Frodo said...

dengar2 kat sumatera ... x pasan jugerkk ...

rasp said...

kat padang, indon sis...
me semalam tak rasa apa pun coz tengah driving nak balik umah...
tapi opis me, sapa yg balik lewat tu, kecoh berlari2 kluar opis...

GreenJade said...

THF-ituler pas maghrib dengor news kt tv br tau tmpt kejadian tuh

GreenJade said...

rasp-same lah I ..tgh stress drive back fm office..x sedor ape2 pong..