October 8, 2009

Serangan buluh runcing Indon terhadap Malaysia??

~Sticky n3~

8 Oct 2009

Ikutkan ancaman sukarelawan Indon-Benteng Demokrasi Rakyat (BENDERA-ahli2nye adalah tok2 pawang a.k.a tukang mejik katenye) hari ni adalah tarikh keramat mereka utk lakukan serangan terhadap Malaysia. Tindakan itu berikutan Malaysia didakwa mencuri pelbagai entiti budaya mereka spt tarian dan makanan (serangan di sbb kan hal gini..bunyi agak mengarutkan?).

Berbekalkan ilmu hitam (al-kononnye kebal katenye) mereka mengugut utk menyerang Malaysia. Dgn ape? buluh runcing jugak kah? Zaman milenium gini boley menang kah dgn ilmu mejik & senjata manual nih? tepuk dada tanyo lah minda anda itu okeh! :p

Apepon..aku x heran sgt dgn ancaman mereka kerana agak sukar utk mereka memasuki Malaysia kerana pertahanan, perisikan & pemantauan yg agak kuat di sini. Ape yg aku concern andai nye Indon2 di sini termakan hasutan rakan senegaranya & mencetuskan masalah di sini. Mereka perlu igt tujuan asal ke Malaysia adalah utk mencari sesuap rezeki utk keluarga di Indon maka jagalah tingkah-laku agar tdk menyesal dikemudian hari. Sayangilah keluarga anda!
Bg aku, xde faedah nye kerana hal remeh-temeh ini diperbesarkan hingga menimbulkan pergaduhan kaum serumpun dan melibatkan permusuhan antara negara. Ini bukan budaya org yg bertamadun. Jika benar mereka kuat dan kebal, adalah lebih baik mereka menggunakan kepakaran & kepandaian ilmu hitam mereka membantu pihak penyelamat di Padang membantu mangsa2 terperangkap di dlm gempa bumi yg meranapkan hampir keseluruhan Padang itu.
ngomel Kak Jade: nmpk nya ia hanya omongan kosong sukarelawan 'BENDERA' yg cuba mencari publisiti murahan. Tertanya2 siapakah dalang disebalik ini yea? Pelik!

4 comments:

kak wos said...

semlm kat opis akak ada buat kutipan derma utk mangsa gempa kt Padang..
akak dgn selambanyer tamoh kasik derma..
hahahaha!! kijam tak??

GreenJade said...

kakwos-ferghhhh!!!lg kijam dr Merika yg lahanat tuh keh keh.. :))

tu la kans kakwos..dr rs ikhlas terus jd cam x ekhlas nk derma psl hal yg 'tegang' tuh kans..kans..

Maswani said...

masalah kejiwaan btul dorg tu..
mmg mental disorder kot..
x fikir ke para penyelamat dri M'sia yg rela tinggal anak bini, gi tlg dorg smata2..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hmm.....
aper nak komen eh....


zzZZZZzzzz ngant0k la hakak...

kekkekkeke