January 11, 2010

NAMA

Ape ade pd rupa nama ye tak?
Name tu kan pengenalan diri ye dok? Takkan le nk org sergah kita dgn panggilan 'hoi' & watsoever pulok ye dok? :p
Abes nye kak non..klu name tu pelik binti ala2 sengal guano pulok deh?
kesian meka2 itu bile besau nnti..sape lah parents meka yg lalok2 daftar name anak gitu yeah? uh uh :p

JAWA KING!! ferghh!! Ini dh besau nnti kompem jd raja org Jawa..Jowo pong Jowo lah..janjhi rowk!! aduyaii..

Uikh..!! sah peminat lagu2 ajai nih..sure Ajai mesti bangge nih..ngee :D

owh tidakk..!! err ade la sket iras2 Julia Robert tang kaler rambut tuh..fuh!


Mesti peminat kak Ning Baizura..Ini mesti kes takut kena bayau royalti la nih so kasi ubah sket :p


Ngomel KakJade: sekadar renungan & peringatan aje..bkn lah btujuan utk mengaib @ mengejek sesiapa pong..sbg ibubapa kasilah nama yg manis2 & baik2 maksudnye kpd anak2 anda agar mereka tdk berasa rendah diri di kemudian hari..peace!! ;)

8 comments:

NORHAYATI BERAHIM said...

Tinie akak ada cite dalam facebook ari tu, nama jurujual handphone kat mines nama dia POLAR BEAR, mak dia panggil dia BEAR dan dia bangga dgn nama dia.he.he..dia pun ada rupa Polar Bear tau..

rasp said...

tul tu....
nama biorlah membawa maksud yg elok2 dan sodap bila dipanggil....
tapi kelakar lah sis...
kesian kat dorang2 tu kan....

Ena said...

he3x.. kelakar pun ader..

Maswani said...

hehe..lawak btul..tq coz jd ketawa bila baca td..kuikui2

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

rasa2 ada orang nak letak nama GEBU tak?

hahhahha

GreenJade said...

NB-owh ye ke haha kesian salesman tuh..

owh akak ade fb..skg jugek sy add

GreenJade said...

rasp-sure malu dorang tuh nk besemuka dgn org ramai..sian sgguh

GreenJade said...

Ena - mmg kelakar..1st time dpt email tu dulu tebahak2 dpn screen haha

Wani-lawak of the day wani hahaha.sy smpai tesipu2 membacanye tau :D

Yanie-hahaha sapelah si bertuah bernama GEBU itu yea..somel sgguh name ituh hihihihi