February 26, 2010

Farewell - 3 gals gonna leaving their jet plane..

25th Feb,2010

Xceli hari yg agak sedih..bcoz my 3 buddies gonna leaving the jssm. 3 butir diamond yg sukar dicari ganti oleh company.

akak sedikit sebak bcoz 1 of 'em really close to me..teman bicara teman bercakaran teman senda gurau..teman yg kdg2 sll berselisih pendapat..teman yg sering ketawa & menangis bersama..my luvly netball's coach...yg bjaya menarik minat aku bermain netball..which the only game yg aku plg tdk suka sejak kecil kerana aku sudah sebati dgn volleyball & basketball. tp..aku mula jatuh cinta dgn netball kerana dia..thx 4 everything Jaci. xceli netball seems very interesting game to enjoy with yeahh...owh!


Janice,Jaci,Lily

Lily..my kaka yg sll hepi-go-lucky..really impress with her luvly attitude..sahabat yg sll concern ttg ksihatan & emosi aku.sahabat lama semasa sama2 ke hulu ke hilir semasa zaman2 meng'audit' 1 tika dulu..beliau mmg sgt suka makan, makan-makan & makanan.aku plg sibuk membusy body joint-venture menumpang perut mengosongkan tekak keh keh keh.x sangka akhirnya dpt lg bekerja 1 opis tp akhirnya terpisah lagi uhuhuhu..

Janice-teringat kenangan semasa water rafting together 1 tika dulu..betapa susah-payah beliau membantu aku yg almost lemas semasa training menyelam. x sangka penyakit vertigo aku menyerang tiba2 that time menyebabkan aku hilang focus di dlm air..berpinar2 dunia berpusing2 ligat menyebabkan aku separuh pitam..aduhh!!

Gals..gonna miss u! wish u all de best & success in yr career & life!!

No comments: