February 21, 2010

Nak Putih tak?

De Bella~Aloe Vera Jelly

Kalu mane2 anggota badan terluka, termelecur, gatal2 akok suke sapu krim De Bella Aloe Vera Jelly nih pd kulit. mmg cepat baik. Tapi tiap kalu nk sapu losyen nih pd kulit tiap kali tuh ler aku tingat dialog x lama dulu anak buah aku si SyafiQ dgn weols. Makanya mesti aku tersengih2 sokmo.cehh!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Once upon a time....

Mak aku : xde luka xde parut nape pakai krim tuh?

SyafiQ : kulit adek dah itam sejak main soft ball nih. kat botol ubat nih ade bitau "sesuai sbg rawatan keputihan". mesti kulit adek cantik-putih-beseri pasnih!! hehehe (sengih2 cam kerang dah nk busok sambil lumur2 krim Aloe Vera pd seluruh lengan beliau)

Aku/Mak/Syafiqah : hahh!!! (tercengang2).

Mak aku : err bak mai botol tuh jap. whakahkahkah!! bertuah punye cucu!! "keputihan" tuh merujuk pd masalah kaum wanita lah. kalo ko pakai sebotol pon x putihnye kulit yg kelam tuh wha kah kah!! (makanye dgn suara ketawa bak halilintar membelah bumi mak aku ketawa golek2)

aku/syafiQah : (pelik & blur2) SyafiQ nih..ko bior betui!! (sambil amek botol Aloe Vera Jelly De Bella dr tgn mak.) makanye blom sempat apa2 aku pon bantai maxima volume 'terketawakan' anak buah aku sorang nih!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Owhhhhhh nehi betta, anak buah akok sorang nih mis-understanding rupenye..dia igt kan "keputihan" tuh merujuk kpd proses memutihkan kulit tp xceli sebaliknye lak dik non bcoz it's xceli treat white vaginal discharge in women gitu..haihh sabor ajer lar ko anak uitttss.seb baik ler peristiwa berlaku depan weols..kalu dibiarkan aje mau nye abes sebotol jelly cream tuh 'dikendurikan' si SyafiQ nih.. keh keh keh! :p

1 comment:

rasp said...

hahahahahahaha...now kalo i ternampak 'keputihan' mesti tingat kes nie hahahahahahahaha