February 27, 2010

Panggung lagi seram de!

'Mak jom nengok NIYANG RAPIK'

"NANYANG REPEK? mende tuh?

'citer antu..ntah kwn2 kate best! tgk gezet pong cam best jek'

"laaa citer wayang ke..igt ape tadik? citer sape?"

'Ahmad Idham kuts..[hehehe cara cakap main belasah jek..tp seingat aku penulis skrip dia seorang novelis-Siti Jasmina Ibrahim..betul kans..?]

Mmg pngalaman yg agak mengerikan..menonton di waktu mlm di TGV-JJ baru..panggung yg dikatakan agak 'keras' & tempat laluan benda2 'halus'..spnjang di dlm panggung juga aku terbawa2 emosi 'takut' terlampau.terasa muvie begitu lmbt utk tamat. Ditambah dgn special sound efek yg kdg2 bisa bikin jantung mau tercabut tambahan pulak aku dibarisan plg tepi..terasa ada 'sesuatu' sdg 'bertenggek' di sebelah menonton muvie bsama2..HUh!! imaginasi terlampau..Sebaik muvie tamat..akulah org yg plg hepi hoHOHoHoHooOo!!

NIYANG RAPIK..aku bg 3.5 bintang. Citer biasa2 jek..tp byk aksi mencemaskan. Citer sekumpulan pelajar U yg membuat kajian di sebuah kg bernama NIYANG RAPIK..setahun spls tu slh seorang kwn dorang mati mengejut dlm keadaan yg agak mengerikan dipercayai tkena 'buatan orang'.Merasakan mereka nih ade mmbuat kesilapan sms di kg tsebut mereka kembali semula ke kg tsebut utk memulangkan kerambit yg dicuri..semasa pemulangan kerambit tuh la kans..mcm2 kejadian seram mencemaskan berlaku...uhhh yg nih aku seram sgt nk citer..korang gi ler nonton..hehehehe..tutttttt!!! jgn mare.. ;)

sesat carik bilik 9..tanda arah bg org confuse lah huh

hahh dh jupe dah jupe!!

ape pong akok suke watak Zan [Shaheizy sam <-betui ke aku eja nih?] adik si Zizie tuh..mmg kelakor yg kdg2 mcm nk tampor2 mulut becok dia..sama macam watak beliau dlm muvie ADNAN SEMPIT tuh..keh keh keh!!

2 comments:

Maswani said...

amboi2..berpoya2 di panggung ye..x ajak ambo pn..heheh.

NORHAYATI BERAHIM said...

Tinie..nak tgk tapi qaisara tak mau ikut, ojan dan akim confirm takut nak tengok..tenok sorang2 tak best le pulak..