July 4, 2010

Suprises dr org tersayang..


my hubby's poem:

Sayang
Especially 4u 99 stalks of roses
especially 4u bcoz you are mables
everytime u said me is yr dearest
You made my life very de gooddes
In 99 roses got also lavender kaler
Coz yr beauty capture my heart ler..
without ur luv I definitely blur blur
As I alws said..abis ler..abis ler..

Hepi bedday my dearest Tini
Cant thank enuf 4 being wit me
Let's be together till tinggal gusi
Let's our memories live till eternity
My dearest wifey here I am
These final words end de poem
Of coz if u want more no problem
Only 4 u..
yes ma'am
yes ma'am..

Abeng.

(thx sooo much dear 4 de superb mables roses & poem..really luv 'em)

~~~~~~~~~~~~~~~
the same day too..
~~~~~~~~~~~~~~~

WoW!
cantik! kretif!
almost menitik air mata melihat suprise dr anak buah aku
her homemade choc cake
specially 4 my bedday
ohhh rupa2 inilah hasil titik peluh beliau mlm smlm
aku tdk dibenarkan masok dapor slps jam 10
kejam kans..?
rupa2 nya ini hasilnya..

serius aku kagum dgn kretiviti anak buah aku sorang nih..
at age 17, she can make a superb cake siap sweet deco lg tuh
malah x pernah attend apa2 kelas pastry pong..
x ku sangka wpon brutal rupanya beliau ada bakat terpendam close up!
kagum aku betapa gigih beliau decorate & menyusun2 de small stars yg shomel2 itew..

6 comments:

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

Tinie, sedihkan dapat kek dari anak buah, dia bersungguh sampai begitu sekali untuk mak sedara tersayangnya. Kalau Ojan, selalu bagilah kek, tapi kek secret recipe.ha ha. mana nak cari anak buah perempuan ni..ha ha.

Leeza said...

Tinie, happy birthday. gembira kalau ada anak buah camni. kalau si man yang saya jaga tu buat camni mahu menitik airmata. nakal diapun , sabar je lah....atleast dia ada juga bantu saya jaga neneknya.

Mama Hanim said...

wah..romantika de amor gitu..tahniah2..

GREENJADE said...

NB-sebak rase kak. hehe xpe lg 5-6 thn dpt le anak buah pompuan tuh kak..musti Ojan tlg cari kan hehehe

GREENJADE said...

Leeza-tQ Leeza. xpe nakal budak2 tgh membesar tuh..ade la tuh nk cari perhatian hehehe.thx sudi singgah yea :)

GREENJADE said...

Wani-hehe skali-skala lomentika yu ihiks