December 2, 2010

Berat

Dec,1st 2020
Sehari sblom hubby pulang ke Riyadh...

Hubby: sayeng..esok abeng rase mcm nk missed-flight jek..malas lah nk blk Riyadh..
(haahhh sudah ko..reason yg plg akok suke tuh wakakaka)

(sambil tsengih2 siput..)
Bini: agak2 management nun bley accept lg tak reason stereotaip abeng nih..?ihiks?
2 thn nih samer jek reason lmbt blk ke sane..hihihihihi

Ngomel KakJade: Dlm hati suke aje kalu hubby slalu2 buat2 mis-flight nih..bley la extend bemanje2 lg..tp udah 3 minggu hubby cuti2 sakan..udah tiba masa meneruskan perjuangan mencari rezeki & demi masa depan...di bumi anbia yg tercinta itu..
Tabahkan hati..kuatkan semangat ye abg..walopon jauh di mata..anggaplah syg abg ini sntiasa di sisi menemani..tanpa jemu..doa yg x putus2 utk suami yg tercinta... :)

4 comments:

MULAN said...

tak ikot pi sana ke? riyadh, jauh nya..

NB KARA said...

sedih baca kisah ni Tinie, teringat dulu masa pak seyit berada di turki 4 bulan, 3 bulan selama beberapa tahun. Tahan pula tapi bila dia dah menetap di Malaysia, mahu pengsan sedih kalau berbulan2 dia di luar negara..
sabarlah Tinie, moga2 kalian berdua akan dapat bersama sentiasa.

Mama Hanim said...

jauh di mata dekat di hati kan..redha je lah..

sabar2 tinie, ada masa n rezeki nti, pasti dpt hidup sebumbung jua..Insya Allah..

IxoR@ said...

beratnya rasa hati... nak melangkah pergi... tetapi apa kan daya aku terpaksa....

-sabar-