January 1, 2011

1-1-11

wow wowwwww!!!!
santeksnyeeee date arini yea
aku hanya terperasan date yg cun unik ni
stlh mendapat sms dr kawan
beliau tlh slmt melahirkan baby ke-2 sbentar td
jam 11.01@1.1.11

congrats peep..!!
such a nice date to be remembered yeah ;)
(cepat2 lah create blog kak lyana uittss
x sabor aku nk nengok baby nu year mu itew hehehe)

o ye thn baru kalendar baru
sebut psl kalendar teringat aku pd makBonda
gemor benor beliau pd 'kalender kuda'
seboleh2 nya mesti wajib ada 1 koleksi kalendar ini di rumah
bkn makBonda aje..aku rasa warga veteran sebaya beliau di luar sana
pon lebih selesa@prefer dgn kalendar kuda ini ye tak?
senang utk melihat peristiwa2, cuti2 Mesia, cuti2 sekolah & watsoever gitu ;)
hurup2 yg terpapar pon besor2 bagaks2..
jauh sebatu pon boleh nampak katanye..
hehehehe ;)

ni ajelah julung2 kalendar kuda yg beliau sempat grab thn nih
satu taruk di dapor
satu tepek di dining hall
maka nya terbiar sepi aje lah table calendar akak di rak itu..
thn nih byk sgguh aku dpt table calendar fm customers, supplier,developer etc..etc
ade sape2 nak? pree aje.. :p

Ngomel KakJade: tersengih2 aku tekenangkan makBonda tersasul2 menyebot 'kalendar kuda' itu tlh bertukar frasa menjadi 'kalendar gajah'..atoiii keras perut menahan tawa..keh keh keh =))

No comments: