June 23, 2011

Kasi tukar!! bertukar!!

Dah 3-4 malam tido lasak
asal sedar pagi je selimut bantal busuk tepelanting ntah ke mana2
nasib baik lah tdo sorang2
laki ku jauh nun di fadang fasir ..
kalu tidak mau nye dgn beliau skali tepelanting bwh katil
kui kui kui

pg ni bahana nya bangun pagi
sakit sungguh tulang-temulang ku ini
air-cond terjah direct kt body cekeding nih
sendi2 pon pndai protes tau
:pgamaknye mlm ni kene tdo pelok bantal cenggini
pastu ikat kat kaki kepala 4 penjuru
kalu idok bejaya jugok
sok mlm kena tdo dlm khemah aje lah
uhuks

16 comments:

kasihredha said...

hahahaha...lasak ye

wahida said...

hahaha...mimpi apa sampai tdo lasak sampai mcm tu sekali?

kakcik said...

uish... bahaya tu!

Mungkin kena tidur atas tilam tanpa katil saja... :)

Acik Erna said...

GJ..boleh tahan jugak lasaknya ye..he he
boleh la pi cari bantal pelok tu..untuk keselamatan..

Mamachia said...

aduh!! sis ni mesti mimpi jadi heroin hindustan main gulung2 ....:D

Mama Hanim said...

ni mesti pengaruh citer dil to pagal hai ye cik puan tinie..hehe..

sori lama x dtg sini, jgn marah my pren. kih3.

MULAN said...

eh eehhh... mana nak beli bantal pelok tilam macam dalam foto tu...??

ngandongs ke..?? take care..

aTy _faRed~ said...

hehehe... kemain lasak lagi..mimpi ape gamaknyer tu ek..huhu.. kalau kate tinggi tu mau ley patah rusuk kalau asyik terjatuh dari atas..huhu..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

lasak toi sis ni yer..

cam terasa sy lak..heheh..

Papa Mifz said...

mana nak cari bantal mcm tu ek...mcm best..:)

GreenJade said...

KR - hehe ntah le sis.dah tdo x sedo ape dah ihiks

Wahida - ontah le x pasan ade mimpi ke tak? mcm xde lak mimpi..tido sakan x sedo diri.

KakCik - hehe mcm kena tdo atas katil tanpa tilam aje sis hehe

GreenJade said...

Acik Erna- tu ler dah kene start survey carik bantal pelok cam gitu.ahakz

MamaChia - hahaha ala2 heroin boliwood versi guling atas katil

GreenJade said...

MamaHAnim - hahaha kalu tpengaruh dil to pagal hai sure lg teruk lasak gamaknye..silap2 katil pon runtuh hahaha

Mulan - sy pon berkenan bantal cam gitu..tp nmpk lak kat kl nih. kene order on9 gamaknye

GreenJade said...

aty_fared - haha mmg katil tinggi.seb baik ai pun x terjun sklai dgn bantal2 tuh..mau parrrahhh hahaha

GreenJade said...

Nusha- tu ler 2-3 menjak ni lasak tdo nye. ntah xtau sobab musabab nape jd gitu pulok aih hehehe

GreenJade said...

PapMizf - itu ler usha2 gak kt kl nih xde lak..kene order on9 gamaknye.mcm best aje :)