October 19, 2011

Apa pun tak boleh


Anak: Ayah, kalau ayah nampak RM10 kat meja dan RM5 kat lantai, yg mana ayah akan ambil?
Ayah: Mestilah RM10, banyak tuuuuu
Anak: Ayah, kenapa ayah bodoh sgt? Kenapa tak ambil kedua-duanya?
Ayah: &%$#@*%
Anak: ca alip bottttttt

~~~~sambungan~~~~

Ayah: Anak, ayah nak bagi RM5 dengan RM10, yg mana anak akan ambil?
Anak: mestilah kedua-duanya sekali (nak kenakan aku balik la ni, sori father, aku lg cerdik)
Ayah: Kenapa lah anak ayah ni bodoh sgt, ayah suruh pilih RM5 dgn RM10, disebabkan kau bodoh, pilih dua2 sekali, maka RM5 tak dapat RM10 pun tak dapat. Har har har!!!
Anak: %&$#@&% s

10 comments:

kasihredha said...

hihi... :))
kalau akak...dua2 akak tak nak...akak nak 50 hengget hahahah

Mama Hanim said...

hehe.. terkena dah..

CIK JATT said...

ayah ngan anak sama2 loyar buruk:)

wahida said...

hahaha...dua2 sengal...

MULAN said...

lawak betol... dua2 terkena...

GreenJade said...

KR - waaaa ini lg demand kak..say nk jugakkkk hihihih

GreenJade said...

MamaHanim - terkena dlm terkena tuuu hik hik hik

GreenJade said...

CikJAtt - tu lah dia nya..hahaha

GreenJade said...

Wahida - bapak borek anak bintik2...ahahaha

GreenJade said...

Mulan - lawak plg lawak saya baca kak hahaha