November 17, 2011

Kaduk naik junjung di BHP Federal Highway Shah Alam

Daun kaduk yg ku sangka sirih
udah selamat digaul di dlm nasi ulam utara makBondaku
(hahha bayangkan jika nasi ulam ditaruk sirih..mau diluah keluar balik ye dok)
ihiks


tapi jenis kaduk naik junjung 3 ekor ni buat rasa macam mau ludah muka mereka
(sebenarnya ada 3 org tp seorang tu cpt2 lari bila aku snap foto dorang)
(yg sorang tu aku maafkan sbb bz isi minyak itam kat uncle lane sebelah)
yg sekor bediri ni sanggup bediri terpacak mmbelakangkan aku -curi tulang

aku yg terkial2 mencuci cermin kereta depan belakang sorang2
tak ada ada seorang pun pam attandance BANGLA ni yg mahu dtg menolong
bila aku pandang & gamit2 cepat2 alihkan muka mereka ke tmpt lain
pura2 buat tak nampak aku

smpai aku habis cuci cermin kereta

tak ada seorang pun pam attendance yg murah hati mau menolong
duduk di lane sebelah bersembang2 membelakangkan aku

udah byk kali aku isi minyak di sini..
dan byk kali kejadian serupa berulang

ini kejadian semalam di BHP Federal Hiway jam 7.05pm
(heading to KLANG, before Tol Sg Rasah)
opposite SHELL (aku lupa nama BHP nih..nnti aku cuba cari nama tempat ni
aku harap pihak pengurusan BHP tersebut sila buka mata dgn kerenah
staff attendance BANGLA mereka yg selalu curi tulang ini!!
(tak mahu tlg pun tak apa tp sikap tak mesra pelanggan buat orang jd muak mahu singgah di sini lg -mkn gaji buta dgn berkumpul berbual2 & bermain hp ber sms aje aku tgk)

Sekian luahan hati yg agak panas.
(aku jd kecewa & marah bila kejadian berulang2 kali terjadi tanpa ada tindakan dr pihak atasan-cctv tu rosak ke incek Manager?!)

2 comments:

wahida said...

aku baca pun tumpang sakit hati...adoi la...

GREENJADE said...

Wahida - bukan sakit ati jek..sakit jantung semua cukup.melampo depa tu kan wahida..