November 5, 2011

Kawan baik

nampak spt bantal biasa saja..
tp..bg aku mmg best dpt tidur dgn selesa
berbantalkan bamboo charcoal pillow nih
sgt2 lembut beralun
bangun pagi rasa fresh saja


idea mmbeli bantal ni dtg dr bumi anbia nun..
sentiasa terakam dlm memori betapa selesanya bantal kami di Dubai
lalu bsungguh2 kami dua laki bini mencari bantal sebegini di Mesia
dan...akhirnya..pencarian kami mmg berbaloi
walopon tdk dpt 100%% sama spt di sana
tp cukuplah dpt memberi kesegaran bila bangun di pagi hari
mmg tak ada lg sakit2 tengkuk maupun kepala

mmg recommended lah
rupa2 nya mereka ini bersembunyi di Jusco aje
harga..?
if not mistaken sebiji around RM100++ gitu
tp berbaloi lah..
takde lg sakit2 badan maupun sakit tengkok or watsoever..

4 comments:

kasihredha said...

kena cari ni...
kalau salah tidur tu...erggghh
yg tak best tu kan

GreenJade said...

x rugi beli sis..mmg worth it..i bet u ..hehehe :)

IxoR@ said...

mana nak cari bantal tu kak?

=)

GreenJade said...

IXORA - kat Jusco ade yang..