January 10, 2013

........


nasib baik tulang jari tu keras..idak kalu mau tinggal penumbuk aje dilahap dek Hakim ni..hihihihi

Ngomel KakJade: Alhamdulillah setakat ni Hakim masih menyusu badan dan masih dipanjangkan rezeki oleh-Nya utk Hakim menikmati susu ibu yg super nyummy..moga niat utk bf baby Hakim sehingga usia 2 tahun sentiasa dipermudahkan oleh-Nya selalu..caiyok caiyok ibu!! Aamiin... :)

16 comments:

atuk said...

Assalamualaikum

Moga Hakim menjadi anak yg soleh

QueeN TerataI said...

wah.. baby boy yer.. comelnya dia.. dah 3 bulan yer..

SURIA AMANDA said...

org tua2 ckp makan pucuk betik supaya banyak susu..x tau la betul ke x..

m.u.l.a.n said...

2 tahun lebih sikit pon takpe kalau boleh...

lia said...

InsyaAllah... amin...

sama2 kita doa anak2 kita dpt susuibu hingga 2 tahun...

GreenJade said...

atuk - Waalaikumussalam atuk..Aamiin..tq tq atuk :)

GreenJade said...

QT - yep..terasa mcm cpt sgt masa berlalu kan..hehehe

GreenJade said...

Suria Amanda - betul tu..mmg berkesan..tp sy amalkan makan kurma n brokoli..mmg byk & baby pun cpt kenyang ..hehehe

GreenJade said...

MUlan - InsyaAllah sis..selagi ada bekalan..sy x kisah smpai umo berapa pun..hehehe

GreenJade said...

lai - InsyaAllah..Aamiin..doa selalu InsyaAllah dipermudahkan n berterusan rezeki nye.. :)

Kamariah Awang said...

Itulah pengorbanan seorang ibu... Memang banyak masa perlu dikorbankan untuknya ketika menyusukannya...

~aSHa~ said...

dah besar ye baby...lama tak jalan2 ke blog....

GreenJade said...

KA - betul ma..dh jd ibu ni br sedar betapa besarnya pngorbanan seorang ibu..*touching*

GreenJade said...

asha - hehe ye la blog ni pun dh lama x berhapdet ;D

SeputihSalju said...

comel baby...geram sy tgk...

slm kenal dari sy.. :-)

GreenJade said...

Seputih salju - thx sudi siggah ya sis..err ade bw buah tangan tak? hihihihi