July 23, 2013

BANGLASIA

Translate: DALAM SATU MINGGU TIDAK AMBIL KEDAI TIDAK BERTANGGUNG JAWAB
(tertonggeng2 & fenings kefala otak ahkak vaca ini resit..phuhhhhh)


Sumber: Cari.Com

20 comments:

Balqis Nazid said...

adolahai ketawa tertonggeng2 mommy ibu.... serius kelakar... kat mana ni....

Izan Ishak said...

alamak...mmg tak paham satu habuk pun ni. mujur sudah di translate... hehe

||aLeaSaRa|| said...

hahahaha biar betul???ye ke ni ngeee..tulisan bangla tu memang sah2 lah tak faham.yang bawah tu pun kak lea tak faham,nasib baik dah translate he3...

amirah said...

adoiii...peningg...ingatkan dia mencarut hape tadi..muhahaha

GREENJADE said...

Balqis - mmg kembang kempis perut tahan gelak kan..hihi kawan kasi ni...dia dpt dr Cari.Com.

kih kih kih

GREENJADE said...

Izan - tu la sis penat perah otak nk faham kan. kih kih kih

GREENJADE said...

aleaSara - rosak bahasa kita kan kak lea. keh keh keh

GREENJADE said...

Amirah - hahahaha tu la nya ..suspen je nk translate kan.. :))

Rasp said...

hahahahahahaha...
nasib ler pada yg tak paham tu....
ayoyo ayo ma ayo pa hahahahaha

Rinna said...

Adoi cam nie nye resit pun ada ker..hehehe.. :)

GREENJADE said...

Rasp - amma pun pining mau fahem...keh3

GREENJADE said...

Rinna - keluarkan resit mcm tak bersalah jek kan sis. rosakkkk :))

wahida said...

eiiii, sabo je la baca resit mcm ni...hahaha...

GREENJADE said...

wahida - mmg kena sabo level plg tinggi nk membaco nyo kan nok.

RamRamCute said...

hahahaha..ada jugak resit macam ni ye..

GREENJADE said...

RamRamCute - hihihi BAngla ni sure bajet bagus dgn resit yg-ntah-ape2-ni. :))

Nafira usof said...

hahahahahaha..
berguling2 gelak baca.. sampai senget kepala.. kakakakaka... nasib gak ade translate..
muahahahahahahaahahahaha

Puan Kutu said...

muahaha tak menahan bahasa resit ni

GREENJADE said...

Nafira - hehehe saya pun terpusing2 lidah nk mmbaca kih kih kih

GREENJADE said...

PuanKutu - kann...lingkup punah bahasa kebangsaan kita..hihihihi