October 27, 2009

Hmm..

Dah lame x update citer diri sendiri di sini
byk hal2 yg agak tdk enak berlaku lately
bkn lah pd diriku..
tp..
thdp keluargaku
ujian yg berat..prolog yg panjang..
(so..hakikatnya..aku turut terpalit jua)
Alhamdulillah..keadaan sedikit pulih
aku terus berdoa semoga terus pulih spt sediakala
aku sgt rindukan saat2 dulu
aman harmoni wpon hakikat sbnr hanya aku yg mengetahui..

setiap yg terjadi ade hikmah & rahmah disebaliknya
Allah mendatangkan ujian atas sesuatu sbb, dgn bersebab & utk sesuatu sbb
terimalah dgn hati yg pasrah & redha..
bila redha itu ada..hatikan menjadi tenang..
jiwa kan menjadi aman & bahagia :)
syukur..dgn ujian2 itu..menjadikan aku lebih kuat & tabah

thks so much, syukran kasiran to my beloved hubby
yg sll ada di sisi bila diri ini amat2 memerlukannya
u're such a lovely, caring, sporting hubby ever.