October 25, 2009

Si Tecit yang tecit :p

Tempat Kejadian : Dining Room
Time Kejadian : Bekfas time
Pelakon : si tecit Allysha Amalia + sipi2 bodi opah + pinggan mkn + bihun goreng + pisang mas + kusi meja :p
=================================
Haihhh geram jek nengok si tecit nih mkn
tgk lah tuh.. br jek 1 thn 6 bln udah pndai2 nk mkn sndiri
annakk sapppa la tuh..
jomm layanzzz...!!

hamboi2..!!!bsandar mcm bos..!!
bley mntak bihun goreng sket :p
(Incek Pisang: sowi I enteprem muke I sket noohh hihihihi)
tekun skali menguis2 & menangkap2 itu bihun..ahakz!
somel jek tgn si tecit nih :D
haihh pcubaan yg still gagal..muka pon udah ala2 nk tension gitew :p

misi gagal! dan gagal! dan gagal lg! usaha lg..go go caiyok behbeh!!
muka yg sgt sgt frust!adoyaiii..!! ngee
hah at last..!!stlh berkali2 misi gagal..
akhirnye bihun itu bejaye masok ke molot ku jua..ngeee

si tecit:hmmmm...yesshhh!! I bejaye!!I like! I like! tih tih tih
shedapnye...!!muka yg sgt berpuas hati gitew..
hihihihi :D

========================
eRR..sowi ye adek ipaQ..
I cilok ini U punye anak punye foto arrr..jgn mareee :p
==========================



eRRR..mcm mare I jek..hampon deQ..I x buat lg..!!
len kali I curi anak U puleks noohhh..larikk!! :))


4 comments:

kelambuharimau said...

uish..ingatkan anak dia

Maswani said...

dlm proses blajar la tu ekk? hehe..
bila dh ada baby nti, senang la nk handle.. kans2..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

++ tomeynyer....sedap nama Allysha Amalia..tomey lak tu...mau jadi anak buah ipar acu yanie tak? hahahha leh bagi jadi awek si Danial nih...++

rasp said...

sedap namanya....
kids mmg cenggitu...
kalo leh semua nak buat sendiri :)
usaha tangga kejayaan gitu ...