March 18, 2010

Terbang

Aku x suke..!!! uhuhuhu
Saat bepisah ginilah yg buat aku sgt2 sedih
setelah 2 mggu ketawa gaduh nangis marah & suka bsama2
kini aku perlu akur
hubby harus pulang bekerja kembali


sebak
sgt sebak dlm hati kala menghantar beliau di KLIA td
betambah sebak pabila tepandang bumbung departure hall KLIA itu
aku b'janji dlm hati x mahu nangis dpn hubby
aku sdg kontrol lobang idung yg semakin kembang-kempis itu..
semangat perlu kuat!


tatkala menulis incek hubby mungkin sedang melayan perasaan di dlm flight menuju pulang ke Riyadh.
jauh di sudut hati x henti2 ku panjatkan doa
moga beliau selamat2 dlm perjalanan pulang itu..
ntah x pasti bila kami dpt betemu lagi..3 bulan lg?6 bln lg?

moga 'saat2 impian' itu dipermudahkan, direstui-Nya selalu
Amin...



serius aku sgt sedih tika menyusun barang2 ini utk dimasukkan ke dlm beg hubby.. :(