June 5, 2010

Saje2..

Ntah lately tekak agak 'berselera peliks2' gitu
cume bile dikenang akan nasi makin sebu puleks tekak
udah beberapa hari nasi x lalu aku jamah masok ke tekak
bkn kerana lauk yg x sedap
jugeks bkn kerana nasi udah x rase nasi nye
bukan..nehi betta!

ontah lah
aku pon x fhm..kempius
mmg aku xde selera nk jamah nasi lately
tp bendalah lain..bihun,pasta,laksa bla bla..laju jek aku bedal
(haiihhh sgguh mengada2 kan itu tekak?)


pg tadi nye bekpas..::senwish telor+carot mayo::
(dua layer-1st layer=telor sagat+mayonis &
2nd layer =carrot@timun sagat + mayonis)

thg ari nye lunch..::spagetti bolognese:: versi sndiri.
(bhn2 kuahnye..kali nih aku support Mesia product-
Kimball@pes/RAMLY@daging cincang/Ayam Brands@cendawan butang+
oth=daun seleri,sos tomato,kiub ayam,lada serbuk,butter,bwg putih&besar)


utk dinner japgi..
:: bawal mas stim ::
(resepi versi aku-serai ketuk,halia ketuk,carrot,jus lemon,tomato,brokoli,cili besor,kiub ikan bilis)
:: salad - buatan mak bonda ::
(makneka fresh vegi + minyak zaitun + lemon juice)


1 comment:

Mama Hanim said...

wahhhh..sgt best tu... jeles daku melihatnya..ahaksss..