July 31, 2010

Akibat kelam-kabut

Baru2 ni tdengar celoteh pagi HOT.fm dgn topik
"Akibat Kelam-Kabut anda..."

mmg riuh-rendah & kelakar 3 makhluk-FBI,Fara & AG tuh

plg kelakarsi isteri terkunci suami di dlm umah
katenye kunci dia & hubby beliau terbawa skali ke opis pg tuh
kesudahan smpai di opis tpaksa beliau pulang ke umah semula utk
return kunci to hubby nye
si suami yg kehabisan kredit tpaksa memanggil jiran di sebalik pintu gril meminta menalipon si isterinya pulang m'hantar konci umah
mmg huru-hara..kans..? hehehe

~sori incek owner poto nih..tumpang tepek di sini yek~

owhhh..!!
tetiba tingat kes aku

( di satu tika dolu2)
akibat kelam-kabot, telambat bangun
kesudahannye aku ke opis hanya smpat m'basuh muka ajek
x sempat mandi-manda, jimat masa
bcoz di awal pagi aku harus attend miting penting
(tecungap2 gak mengharungi Federal Hiway yg femes dgn jammed gilenye tuh)
makanye..'terbusok' sudah di dlm bilik miting itu
tp..xde sape pon yg tau..syhhhh
and..aku tlh selamat mmbuat presentation di dpn big2 Boss & Principal fm HQ gitu
nasib korang sume lah dgn bau ketiak hangit akok
(xtau le deme perasan ke idak..aku sembor perfume dkat stengah botol)
wakakakaka =))

kes ke-2
parking keta di ASIA JAYA LRT Station
tp..blk naik komuter smpai ke SUBANG JAYA..!!
mmg btol2 terlupa hari tsebut aku tlh tukar 'paking stesen' derr
(org di Lembah Klang tahu betapa bebezanya 2 kwsn itu kans..?
jammed?
jgn ceritalah sbb itu ler akok rela naik LRT or komuter ajer ke keyhell nun :p)

makanye..
dgn perasaaan protes geram2 + api + hangit
tpaksa turn back to KL Sentral
(time nih mcm nk hantok2 pala ke dinding komuter..ihiks :p)
kejang kaki betis & paha lama bediri dr KL Sentral-Subang Jaya-KL Sentral-Asia Jaya(LRT)
tobat..serik!

2 comments:

Mama Hanim said...

huhu.. sesekali jd lawak, tp jgn sokmo ok, kot2 ketar kepala lutut berdiri dlm lrt tu...hehe..

GREENJADE said...

MH-hehe almost nk tetanggal tempurung lutot lah Wani hahaha