August 31, 2010

Nostalgia

td gi soping brg2 dapo kt GIANT
bile lalu tepi rak kordial buah-buahan
ternampak rak F&N Rutbir
tetibe tsengih2 tingat zmn kanak2 belum baligh dulu2

mase tecit2 dulu
minuman feveret time berbukamesti ada F&N Rutbir
idak pon SARSI or air sirap selasih

ntah nape 3 menda tuh jek yg berjaya
memikat hati weols adik-badik
kalu mak buat air SARSI ke..Rutbir ke..sirap selasih ker..
makanye awal2 lg kami sume akan beceratuk di tepi meja
mengira2 waktu menunggu time berbuka
hehehe
(umpan makBonda gak tuh agar x culas posa whahaha)

owh maafkan aku 'Ombak' pinjam cilok ini poto..
ko punye sirap selasih buat aku teruja uhuhu

makanan feveret pulok
boleh kate hari2 wajib ada atas meja lah
suke sgt bile mak buat agar2 kaler sirap/rose..
kaler lain pepel ke koko ke xmo..x laku sgt
hehehe

bila tekenang2 kembali..sian makBonda
hari2 sedaya upaya akan sediakan
2 benda wajib tuh time bebuka
(gamaknye makBonda aku pon dah x lalu ngadap 2 menda nih ye dok?)

agar2 rose/sirap pojaan ati anak2 makBonda
(maapkan aku cilok ini poto fm Hazila..maapkan aku yek..gubahan cantik mmbuat aku teruja)


xceli weols x cerewet okay..ape2 pon telan
tp demi kasih seorang ibu..suke nengok
anak2 dia hepi ngadap juadah berbuka
dgn minuman & makanan kegemaran meka itu..
(bile dh besor2 nih..sedaya-upaya carikan/masakkan makanan kegemaran
berbuka utk mak pulak)
hehehe

air asam style aku ni feveret mak aku
udah selalu juga aku buat utk beliau
(baru2 nih aku potong2 jambu air dlm air asam tuh pengganti epal ijau)
hehehe

2 comments:

IxoR@ said...

Green, buat la resepi menu istimewa tue....

nak gak menerai!

;D

GreenJade said...

Ixora-hehehe ok ok nnti akak Jade post kan kat next n3 yer kak Pora..malu lah resepi ntah ape2 heheh