October 12, 2010

Tak suka

Pagi Selasa
yg bikin jantung terkeluar dr paksi

aku almost xciden
di tmpt yg sama
time yg sama
di roundabout yg sgt2 aku x suka
nowdays drivers mcm pelesit jalanan
(some of em' only occay :p)
kurang sivik btol!
overtake lane org sesedap rasa

kekdahnye
menggigil2 badan & tgn aku memaut smbil ctrl stereng keta
sbb terlalu terperanjat dgn itu mangkuk hayun yg sangap
seb baik ai smpat kontrol cun & steady lg ah :p
Syukur pd-Nya aku selamat2 semuanya
evento' itu mangkok sudah bantai itu divider
kalu dia x serik lg xtau ler nk ckp ape
kalu x syg nyawa pon
at least pikirlah org yg x besalah & org2 yg tsyg di rumah nun

aku nk cadangkan kasi taruk itu terapik lite
dekat itu roundabout lah pakcik!
nmpk lg teratur di daerah yg berprestij itu
at least dpt mengurangkan korban jiwa
yg saban hari x pernah surut

** tetibe mcm nk pindah ke Kalimantan..xde lah nk bersesak2 jammed bagai ye dok? hehe **

tetibe teringat siput sedut masak lomak cili api..air tgn mak bonda
yummyyy yummyyy


2 comments:

kung tau said...

aku skip komen pasal roundabout tu.. aku nak komen pasai siput sedut je.. pehhh.. lagi pulak masak lemak cili api.. berasap..

GreenJade said...

kungtau-tu ler..mmg kompem x pndang orang tepi depan dah.. :p