August 19, 2011

Getar-getar-masih-ada



Last 3 days akak xciden

dilanggar

keta ghosak

kat bengkel

bkn keta akak pong

kebetulan bw keta adik ipar

sian keta beliau


yg bengang nye

yg melanggar tu

budak lg - 17

xde lesen

road tax mati

aduiii...


smlm & arini still ada rasa fobia

asik terkejut2 sms driving

tenang lah wahai hati..



12 comments:

amirah said...

kenkadang kalo kita xciden memang leh jadi camtu..mcm trauma kan.kena tenang2kn diri

kasihredha said...

kadang2 kita tak salah..org lain salah...kena juga kan.
kadang2 ambik masa nak hilangkan trauma tu.

QueeN TerataI said...

huhuhu.. sya smp skrg fobia bila memandu kat selekoh... bila smp selekoh aje jadi gayat.. terbayang mcm kereta nak terbalik ajer... :)

Amie said...

lama tak datang sini, ni datang sebab dengar berita xciden tu... siannya dia, kadang-kadang walaupun kita dah cukup hati2, orang lain pulak yang tak pandai hati2 ye...

GreenJade said...

Amirah - dlm tempoh btenang ni sis. hope 2-3 hari lg boleh lah ilang gugup2 ni

GreenJade said...

KR - btol sis. mcm kes sy jugak.sbb org lain kita yg jd mangsa keadaan.

GreenJade said...

QT - btol tu sis bila kita pnah ada experinece mmg kesan fobia tu akan dtg blk kans..uhuhuhu

GreenJade said...

Amie - stuju sis.dlm hati2 kita ada pulak org lain yg careless yg menyebabkan xciden.

Kamariah Awang said...

Memang.. kalau lepas xcdent, gitulah.. Ma sendiri fobia sekarang ni setiap kali nak reverse.

GreenJade said...

KA - btol ma..Alhamdulillah rs getar2 dh kurang sket skg..

MamaEma said...

lama-lama perasaan takut akan hilang juga

GreenJade said...

MamaEma - betul tu sis. now tgh bperang dgn emosi kasi throw away itu getar2 jauh2 hehe