September 7, 2011

Monolog Eid Fitr 1432H

Dlm kesibukan kaum keluarga & sahabat taulan
menyambut AidilFitri bsama2 keluarga

aku pula berdua-duaan di Dubai menyambut AidilFitri di sini

lantaran cuti incek hubby ditarik balik disaat akhir

oleh kerana beliau tlh terlibat dlm 1 projek mega yg baru

as a Leader he can't say NO

so...terlontarlah aku di sini bersama2 beliau


walopon incek hubby sgt2 bz d siang hari

tp..hati terasa hiba melihat

kesungguhan beliau agar aku tdk boring sndirian

setiap malam selepas habis waktu kerja

beliau akan membawa aku keluar bersiar2

dari lautan hingga lah ke menara plg tinggi di dunia

hampir kesemua tempat tlh kami jelajahi

kecuali masih belum bkesempatan menjelajah desert safari

di sbbkan schedule yg too contrains & x-match



keseluruhannya

Dubai adalah tidak membosankan

terlalu byk tempat2 menarik utk dilawati

terlalu byk aktiviti2 yg anda boleh sertai

bg aku Dubai adalah syurga pakaian, entertainment,kesenian & makanan etc

sebutlah apa saja..

semua boleh didapati di sini

kecuali xde gunung-ganang, hutan rimba, sawah padi lah yer

InsyaAllah jika masa mengizinkan akan aku sharing cerita2 menarik di sini
;)