February 1, 2012

Good signal


Kisah ni tercicir utk dikongsi
berlaku pd end year of 2011

Further to my sickness & saranan puan sahabat
aku telah ke Taiping utk mencuba rawatan homoepati
Alhamdulillah, sebulan sudah berlalu & byk improvement aku alami
my ovary cyst sebesar 8.8cm now reduce to 5.1cm
ntah lah aku sgt takut buat removal /operation bcoz of age factor
almaklum umor makin tak muda
lgpun aku mmg planning utk hamil dlm masa terdekat
takut2 lps operation (walopon minor) kena rest lama..
al-maklum proses healing tu sememangnya amik masa

Alhamdulillah berkat usaha & fokus pd ubatan homoepati
(besides doa2, amalan2 surah2 di dlm Al Quran & modern medicines)
dgn keizinan-Nya kesihatan semakin pulih, perot yg membusung semakin mengecil
malah aku sudah boleh menyarung jeans kesukaan aku kembali
syukur yg tak terhingga pada-Mu Ya Allah :)

antara ubatan yg diberi..ada anti kanser, buang toksin, dll bagai
fokus & disiplin plg utama :)

Bg yg ingin mencuba homeopathy boleh hubungi spt alamat di atas
pelbagai penyakit boleh dirawat
apa salah nya mencuba cara alternative ini sbg penawar penyakit yg bertandang




No comments: