December 18, 2012

2 bulan yang lalu...

18hb Oct..

Alhamdulillah...2 bulan lepas selamat sudah AQiqah baby Hakim...

Hari ni sudah dua bulan setengah usia baby Hakim sayang...cepatnya besar anak ibu...still terasa bagai baru semalam saja melahirkan sayang ibu ni tau...:)

18hb Oct...byk kenangan bg kami berdua suami isteri...

Alhamdulillah...sgt2 bersyukur pd Ilahi tahun ini kami meraikan ulang tahun perkahwinan ke 4 bersama baby pertama...cukup sudah melengkapi kehidupan kami sekeluarga.

Alhamdulillah...ibu mertua menyambut hari lahir beliau bersama cucu ke 9..

Hakim sedang di tahnik @ belah mulut oleh pak Imam
moga2 menjadi insan yg soleh & berbudi pekerti mulia ye nak..
happy boy di hari Aqiqah
alahai kejap benor anak ibu ni dah besor ye..
(vt his favourite toy)

Bulan ke2:

Berat: 5.9kg
Tinggi: 60cm


10 comments:

Fiza Rahman said...

Congrats on your new bundle of joy. Dah 2 bulan yer. Terlepas pandang plak.

kasihredha said...

Alhamdulillah...makin comel Dan sihat.
Geram nak cium

m.u.l.a.n said...

baby hakim dah besar... kami pon dah lebih 4 tahun kawin baru dapat baby..

GreenJade said...

Fiza - thx sis..cpt btol masa berlalu..

GreenJade said...

KR - meh hug n kiss auntie jugak..hihihi

GreenJade said...

Mulan - oh sama lah kite sis..rasa besar jiwa ni..hehehe

MAY said...

mknenye 2 bln jgk la sy x dtg cni.huhu..thniah ye..

GreenJade said...

May - hehe seb baik still igt jalan pulang ke teratak hamba ni..hihih

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
doakan saya ye .masih berusaha.5tahun menanti

GreenJade said...

QR - InsyaAllah ada rezki tu nanti sis..Allah knows best for u both :)

chaiyok chaiyok ya sis..