March 22, 2013

Apa-apa aje


 Alhamdulillah..
di usia 5 bulan ni macam2 perkara baru hero tecit ni belajar 
makin lasak
makin keletah
makin hero! :D
tak lama lg boleh lah tolong ibu kemas rumah ya!
hahaha habislah 1 rumah Hakim tolong kemas
bersediaaa yaww!! :))
 ini bukti kelasakan & kegagahan hero tecit manja2 bushuk ni
lately dah takut nk tinggal hero ni lelama
sebab...dgn sekelip mata ini hero boleh mengubah kedudukan paksi bumi
hikhikhik
ya ampun...
dah lama benor tak makan megi..
almost setahun lebih
so jap tadi minum petang baru aje habiskan megi goreng indonesia ni
syedappp...nyaman di tekak
masa pegnenkan hero tecit tu semua fast food mmg takleh masuk tekak
bau aje dh nk muntah ijau
di minda dok terbayang cendol cina makbonda ku
terliur2 meleleh ayo lior
haihhh laa..



6 comments:

Nafira usof said...

semangat jugak hero nye yer..
berketak2 kaki tu haaa.. geram~

Puan Kutu said...

yg bawah sekali tu apa namanya cendol cina?adoi menggoda anak tekak betullah..megi sekali sekla mmg nikmat klu makan..

comel je gaya budak tecik tu..:)

GreenJade said...

Nafira - hihihi udah 9kg tu sis

GreenJade said...

PuanKutu - mmg mggoda ..nyaman je layan time dahaga.hehe

O'gosh Iskandar said...

ohoi...cedapnya bubur cacha tu...

GreenJade said...

O'gosh - mmg cedap sis. mkn sekali nak lagi...hihihii