March 15, 2013

Tak Tau

sesambil buat koje sesambil layan horlick dgn biskut kacang ni..
mmg leka n mengasyikkan kunyah kekacang ni
tp susah nk dpt yg dlm balang lah nowdays.

Ngomel KakJade: apa nama kacang ni ye? biskut kacang? kacang potong? zaman akak kecik2 dulu biskut ni mmg femes amos gitu.


16 comments:

Puan Kutu said...

macam dh lama gak tak makan kacang nie..dulu2 klu time raya mesti ada.skang ni macam ssh je nak nmpk

e_ja said...

kitaorg panggil biskut kacang ni bepang..memang sedap makan sambil lepak dpn tv..;)

mamyharraz said...

nama dia kacang potong kalau tak silap.
sy pun suka mkn kacang nih..keras tp sedap :D

m.u.l.a.n said...

waaah.. sooodap ni..

Amanda Suria said...

kacang bersalut madu ..hihi..belasah jer..

GreenJade said...

Puan Kutu - betul lah time raye aje jumpa..kecit2 dulu selalu biskut ni sy kebas dulu ngap2 smpai tinggal sengah balang ekekek

GreenJade said...

e_ja - haa pernah dengar nama tu..mmg heaven layan santai2

GreenJade said...

mamyharraz - betul2..sy baru gugle td..kacan potong rupanya..hihihi

GreenJade said...

mulan - mmg sedap sis..kuih2 lama gini gak yg sedap kan..hehehe

GreenJade said...

Amanda - hihi betul gak tu sis..tp madu ke gula merah ye..makan pandai tp nk buat sy x reti ekekeke

Rasp said...

bepang kot namanya sis..
w'ouls panggil tu...
memang layannnnnnnnnnn oooo makan ni :)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

saya pun suka makan kacang potong ni...sedap sangatkan...

QasehnyaRania said...

a`aa..kacang potong.dah lama tak makan ni.. hihi

GreenJade said...

rasp - betui la sis..sy once ngudap kacang ni xleh nk stop gitu..euwwww

GreenJade said...

Lizz - mmg sedap sis. layaannn gitu :)

GreenJade said...

QR - sis pun dh lama x mkn..tu hari terserempak kacang ni dekat pasaraya dekat2 opis.borong byk2 sikit utk bekalan petang2 yg kelaparan hihihi