May 20, 2013

Terima Kasih sohabat, Hakim suka

Alhamdulillah..
Betul2 murah rejeki ni..
lepas dapat kek
dapat pula kiriman baju dari Medan
dari sohabat2 Medan branch di sana..

 hero tecit ni lah yg paling sibuk membuka bungkusan
macam tau2 aje hadiah2 tu untuk dia
 dapat pijama batik 2 helai
 tak terpikir pulak batik boleh buat baju baby..hehe
cantik juga
gini lah kekdah terkini hero tecit ni naik stroller
kaki tak boleh diam..tu sukati je lepak kaki kat mana2 dia suka
kalu dipakaikan stokin mesti tercabut melayang merata2
sabo aje la...uhuhu



8 comments:

Ann Ishak said...

amboi, posing maut nih :)

lily lotus said...

cantiklah baju batik versi baby tu ;)

Balqis Nazid said...

makin encomlah menantu mummy ni.....

Puan Kutu said...

wah mabeles tu hadiahnya.msti comel klu si kecik tu pakai.mmg murah rezeki.

GreenJade said...

Ann Ishak - hahaha amacam ade gaya macho tak? hihihihi

GreenJade said...

Lily Lotus - itu ler kretif gak ni pijama batik hehe

GreenJade said...

Balqis - makin macho le mak mertua hihihih

GreenJade said...

Puan Kutu - dah pakai auntie..tp asik lupe nk snappy2 foto hihihi