July 30, 2013

Udah Boleh Beraya..


Hakim : alaa ibu ni kacau daun lah..Hakim boleh drive sendiri lah. Ibu cakap aje nak ke mana...jgn lah pegang2 malu lah awek sebelah tengok tu..huhuhu (sambil control macho)
Ibu: bior betui budak ni..pinggang pun tergigil2 ada hati nak bawa ibu jalan2 ya..
Hakim: apa ada hal ibu...setakat satu Malaya Hakim boleh aje bawa...
(bawa laju2 sambil lap-kona-baring menunjuk2 depan awek sebelah) kih3
Hakim: alamak tayar pancit lah ibu...cukup sampai sini aje Hakim bawa..tak reti la nak tuka tayar keta ni..huhuhu 
V
V
V
V
oh ibu /ayah udah beli 2 pasang kemeja raya untuk Hakim ..seluar ibu kata pakai aje seluar lama..elok lagi..jangan membazir. hehe
wahhh dapat lagi dua pasang...
seronok ikut ibu shopping raya..tapi napa la ibu asyik pilih warna merah aje untuk Hakim ni? redho aje laaaa..
Ehemm..Hakim udah tak sabor nak test baju Melayu raya ni..
(padahal ibu dia yg over kih3)



12 comments:

Amanda Suria said...

Comelnya hakim pakai baju melayu....

Balqis Nazid said...

comelnya menantu mommy..... hi...hi...

wahida said...

banyaknya baju hakim...sakan lah raya nnt ye sayang...

Rinna said...

Alor comeinyaa baju raya Hakim.. :)

amirah said...

waaa...baju raya hakim warna maroon la...

GREENJADE said...

AmandaSuria- hehe tentiu auntie...(sambil buat mata blink2) ihiks

GREENJADE said...

Balqis- hihi mesti le mommy mertua..kena gorjes2 dari mommy mertua ni..hihihi

GREENJADE said...

wahida - hehe tu le auntie..melaram x ingat tuuu

GREENJADE said...

Rinna - baju aje? Hakim tak comel ke auntie..kih kih kih

GREENJADE said...

amirah - hehe maroon itu bergaya..boleh gitu auntie? hik hik hik

Azi said...

kalau naik benda tu mesti susah nak turun. anak lelaki sy tahun ni xde baju melayu. mals nak beli sebab pakai xdan berapa minit pastu cabut...

GREENJADE said...

Azi - itu ler sis..sy pn risau HAkim ni..mcm xleh thn lama jek dgn baju melayu tu..mau meraung2 minta buka nanti