Showing posts with label Feelings. Show all posts
Showing posts with label Feelings. Show all posts
March 13, 2013
June 23, 2011
Kasi tukar!! bertukar!!
Dah 3-4 malam tido lasak
asal sedar pagi je selimut bantal busuk tepelanting ntah ke mana2
nasib baik lah tdo sorang2
laki ku jauh nun di fadang fasir ..
kalu tidak mau nye dgn beliau skali tepelanting bwh katil
kui kui kui
pg ni bahana nya bangun pagi
sakit sungguh tulang-temulang ku ini
air-cond terjah direct kt body cekeding nih
sendi2 pon pndai protes tau
:p
gamaknye mlm ni kene tdo pelok bantal cenggini
pastu ikat kat kaki kepala 4 penjuru
kalu idok bejaya jugok
sok mlm kena tdo dlm khemah aje lah
uhuks
asal sedar pagi je selimut bantal busuk tepelanting ntah ke mana2
nasib baik lah tdo sorang2
laki ku jauh nun di fadang fasir ..
kalu tidak mau nye dgn beliau skali tepelanting bwh katil
kui kui kui
pg ni bahana nya bangun pagi
sakit sungguh tulang-temulang ku ini
air-cond terjah direct kt body cekeding nih
sendi2 pon pndai protes tau
:p
gamaknye mlm ni kene tdo pelok bantal cengginipastu ikat kat kaki kepala 4 penjuru
kalu idok bejaya jugok
sok mlm kena tdo dlm khemah aje lah
uhuks
February 20, 2011
Ambik ko!
hari2 ko gigit2 akak ye
hari2 ko cobit2 akak ye
hari2 ko bikin ati akak menggelegak ye
nah
amek ko!!
hari2 ko cobit2 akak ye
hari2 ko bikin ati akak menggelegak ye
nah
amek ko!!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Ngomel kakJade: pelik lah nyamuk zaman la ni x takut air-cond langsung
smlm akok on to de lowest tempt 16C
(kunon nk halau nyamuk..kekdahnye arini sakit2 sendi sbb sejuk sgt)
tp menderu2 gak dok buat catwalk kat PP, idong,dagu,tinga akok
dah berbintat2 mcm kena ciken pok da nih digigit2 manje..
aihhh
smlm akok on to de lowest tempt 16C
(kunon nk halau nyamuk..kekdahnye arini sakit2 sendi sbb sejuk sgt)
tp menderu2 gak dok buat catwalk kat PP, idong,dagu,tinga akok
dah berbintat2 mcm kena ciken pok da nih digigit2 manje..
aihhh
February 3, 2011
Water elek pochi
bangun pagi gosok gigi
basuh muka sekali
tralalalala
(nyanyi2 smbil capai beros GG)
buka paip
..senyap..
aikkk???
water elek woo
aiyoyoyoyo amma :((
ini hari besar cina loL
water bo liao
camne mau mandi-mande?
cemane mau masak2?
cemane mau dobi baju?
cemane mau cebok pas 'membuang'
*pitam*
ade alasan mkn luar nih
ekekeke
:p
basuh muka sekali
tralalalala
(nyanyi2 smbil capai beros GG)
buka paip
..senyap..
aikkk???
water elek woo
aiyoyoyoyo amma :((
ini hari besar cina loL
water bo liao
camne mau mandi-mande?
cemane mau masak2?
cemane mau dobi baju?
cemane mau cebok pas 'membuang'
*pitam*
ade alasan mkn luar nih
ekekeke
:p
February 2, 2011
210? 250? 300? or sampai meletup?
Tgh syiok2 buat kijo dpt soklan cepukcemas gini pulok
Mek: Tin..kalu nk taruk angin tayar..plg ideal bapo? 210? 250?300?
Mek: (dgn nada x pueh ati) aihh pakai keto bebelas tawon pon xtau pressure bapo eh?
Mek: hiskhhh...penat ambo tanye mu ..buang air liur jek..uhuhu
Mek: Tin..kalu nk taruk angin tayar..plg ideal bapo? 210? 250?300?
Aku: Adui mek..ambo x pasti ler..selama ni ambo kasi kedai taya taruk kan..hulur keto demo tolong pam kan..
Mek: (dgn nada x pueh ati) aihh pakai keto bebelas tawon pon xtau pressure bapo eh?
Aku: huhuhu (mcm nk sumpah jek dlm ati bile org x pecaya ckp beta). Seyes beb ambo xtau..lg pong different size makanye different le pressure nye..mu gi anta kedai jek kasi taruk hangin..kang ambo slh kasi info mau meletop taya keto mu aihh
Mek: hiskhhh...penat ambo tanye mu ..buang air liur jek..uhuhu
Aku: aiyoo kawan kalu mu suruh ganti minyak itam ke..tuka radiator coolant ke..pasang bateri ke tu ambo tau ler..tapi kalu pasal angin2 nih ambo fail loL..sekian arap maklums :p
Ngomel KakJade: agak2 nye berape ideal pressure ye noks? mak dengo ade kata pressure tayar depan x samo dgn pressure tayar blkg eh? then lain2 saiz tayar lain2 pulok pressure nye..ye ke noks? Sudi2 le kongsi info..uhuhuhu
January 31, 2011
Sedetik Lebih
Juz 4u my beloved hubby
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...
EDRY ABDUL HALIM
KRU Publishing Sdn Bhd
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...
EDRY ABDUL HALIM
KRU Publishing Sdn Bhd
* ngomel kakjade: syg pulak lagu ni sekerat jalan jek *
abengg...tiz istrumental so nice & sweet..enjoy it yeah :)
Sesi conteng2
tp yg tudung oren tuh lg somel kans..kanss?baik ngaku dgn jujur aku lah plg somel loteh di Selangor nih
muakakakaka
(gelak jahat)
sila jgn muntah..
:p ;p
somel lah sket dr hari2 biasa.. ;)
sebab...
.
.
.
smalam..ntah angin ape dtg berhembus
terajin pulak kak non join sesi conteng2 muka
(kelas mekap2)
dpt le sket2 ilmu basic bermekap cara yg betul
fyi, aku nih bkn lah jenih rajin bermekap pong
mane sempat jek aku conteng2 tonyoh2 suke-suki
but ytday aku berpeluang make over diri sndiri
tapi..mcm nyampah lak nengok hasil 'keras tgn' aku..
hudoh benor
tang mata nun udah mcm pontianak pulok
layannnn aje lah..
bkn aku reti mane pong kehs3 :p
January 23, 2011
Menuju puncak
January 20, 2011
Ali Cafe perisa ayam?
mulut aku..
x renti2 tersengih2
smpai saat mentari tenggelam diufuk barat
hoohhh ;)
teringat2 kisah incek hubby siang tadi yg nun jauh diperantauan
Hubby: sayang..ntah le arini abg mamai2..dh nyanyuk..
bini: nape pulok tuh? stress ek?
Hubby: td nk bekpas abg termasuk perincah megi dlm Ali cafe. pastu cari2 perincah tuh x jumpe.abg mkn megi xde perisa arini uhuhuhu.
bini: lho...(sambil gelak tebahak2)
camne bley jadi gitu bang?minda protes gamaknye tuh.keja kuat sgt. abes abg minum tak ali cafe tuh?sedap ek?
(teruk kan soklan bini dia...kejam tuh..tp dlm ati sedih siut..patutnya aku tlg sediakan bekpas utk beliau..tp aku jauh bejuta2 batu di sini..uhuhu)
Ngomel KakJade: ikutkan ati nk terbang aje ke Saudi arini.....
x renti2 tersengih2
smpai saat mentari tenggelam diufuk barat
hoohhh ;)
teringat2 kisah incek hubby siang tadi yg nun jauh diperantauan
Hubby: sayang..ntah le arini abg mamai2..dh nyanyuk..
bini: nape pulok tuh? stress ek?
Hubby: td nk bekpas abg termasuk perincah megi dlm Ali cafe. pastu cari2 perincah tuh x jumpe.abg mkn megi xde perisa arini uhuhuhu.
bini: lho...(sambil gelak tebahak2)
(teruk kan soklan bini dia...kejam tuh..tp dlm ati sedih siut..patutnya aku tlg sediakan bekpas utk beliau..tp aku jauh bejuta2 batu di sini..uhuhu)
Ngomel KakJade: ikutkan ati nk terbang aje ke Saudi arini.....
December 30, 2010
HOHOHO CUTI UMUM ESOK DIBATALKAN
Owhhhh...bior betik yong!!!
ini bermakna esok x ada hari libur..xde double pay bg yg berangan2 nk bekerja di hari cuti..kena bekerja spt biasa yea noks..aihh
hehehe acah jek..uikhhh gilo ko nk batalkan cuti sesuka ati..murka Tok Najib kang..udah diberi mau ditolak2 pulak..
Esok tetap cuti umum..notice dr Admin dah di circulate tadi..cuti umum sbg tanda menghargai kemenangan pasukan negara menjuarai Piala Suzuki AFF..
SELAMAT BERCUTI ...jommm naik suzuki.....zassssss!!
ini bermakna esok x ada hari libur..xde double pay bg yg berangan2 nk bekerja di hari cuti..kena bekerja spt biasa yea noks..aihh
hehehe acah jek..uikhhh gilo ko nk batalkan cuti sesuka ati..murka Tok Najib kang..udah diberi mau ditolak2 pulak..
Esok tetap cuti umum..notice dr Admin dah di circulate tadi..cuti umum sbg tanda menghargai kemenangan pasukan negara menjuarai Piala Suzuki AFF..
SELAMAT BERCUTI ...jommm naik suzuki.....zassssss!!
December 29, 2010
Malaysia Juara Piala AFF dgn agregate 4-2
Syabas Malaysia!
aummMMMMMM!!!
akok nih yg x minat tgk bola pong tumpang hepi dgn kejayaan Mesia menumpaskan Indon mlm nih.
cun lah corak permainan tadik..i loikee..eleee tgk gitu2 jek..plg ditunggu ending game tuh ajek..tggu result game ekekeke
tp..plg aku jelek a.k.a meluat a.k.a nk tegelak sumbing suasana belakang tabir di luar stadium Bung Karno nun..
menjelang beberapa jam sblom perlawanan, penyokong2 Indon yg ter'over'2 fanatik dgn sesuka hati memijak2 bendera Malaysia..it's too much!! loL
ahh fedulik kan meka2 itu..apepong tahniah Malaysia kerana tlh berjaya membawa balik cup..duit dpt..cup pon dpt..
Indon jgn nangis2 bkn teruk benor pon prestasi korang..udah2 jgn gaduh2..jgn ribut2..gi minum kopi sama2..
aummMMMMMM!!!
akok nih yg x minat tgk bola pong tumpang hepi dgn kejayaan Mesia menumpaskan Indon mlm nih.
cun lah corak permainan tadik..i loikee..eleee tgk gitu2 jek..plg ditunggu ending game tuh ajek..tggu result game ekekeke
tp..plg aku jelek a.k.a meluat a.k.a nk tegelak sumbing suasana belakang tabir di luar stadium Bung Karno nun..
menjelang beberapa jam sblom perlawanan, penyokong2 Indon yg ter'over'2 fanatik dgn sesuka hati memijak2 bendera Malaysia..it's too much!! loL
ahh fedulik kan meka2 itu..apepong tahniah Malaysia kerana tlh berjaya membawa balik cup..duit dpt..cup pon dpt..
Indon jgn nangis2 bkn teruk benor pon prestasi korang..udah2 jgn gaduh2..jgn ribut2..gi minum kopi sama2..
December 13, 2010
December 2, 2010
Berat
Dec,1st 2020
Sehari sblom hubby pulang ke Riyadh...
Hubby: sayeng..esok abeng rase mcm nk missed-flight jek..malas lah nk blk Riyadh..
(haahhh sudah ko..reason yg plg akok suke tuh wakakaka)
(sambil tsengih2 siput..)
Bini: agak2 management nun bley accept lg tak reason stereotaip abeng nih..?ihiks?
2 thn nih samer jek reason lmbt blk ke sane..hihihihihi
Ngomel KakJade: Dlm hati suke aje kalu hubby slalu2 buat2 mis-flight nih..bley la extend bemanje2 lg..tp udah 3 minggu hubby cuti2 sakan..udah tiba masa meneruskan perjuangan mencari rezeki & demi masa depan...di bumi anbia yg tercinta itu..
Tabahkan hati..kuatkan semangat ye abg..walopon jauh di mata..anggaplah syg abg ini sntiasa di sisi menemani..tanpa jemu..doa yg x putus2 utk suami yg tercinta... :)
Sehari sblom hubby pulang ke Riyadh...
Hubby: sayeng..esok abeng rase mcm nk missed-flight jek..malas lah nk blk Riyadh..(haahhh sudah ko..reason yg plg akok suke tuh wakakaka)
(sambil tsengih2 siput..)Bini: agak2 management nun bley accept lg tak reason stereotaip abeng nih..?ihiks?
2 thn nih samer jek reason lmbt blk ke sane..hihihihihi
Ngomel KakJade: Dlm hati suke aje kalu hubby slalu2 buat2 mis-flight nih..bley la extend bemanje2 lg..tp udah 3 minggu hubby cuti2 sakan..udah tiba masa meneruskan perjuangan mencari rezeki & demi masa depan...di bumi anbia yg tercinta itu..
Tabahkan hati..kuatkan semangat ye abg..walopon jauh di mata..anggaplah syg abg ini sntiasa di sisi menemani..tanpa jemu..doa yg x putus2 utk suami yg tercinta... :)
November 1, 2010
Tersasar keluar orbit!
Further to teleconv btw laki & bini itu...
Laki : mak sakit kaki lg? (mak mentua beliau)
Bini : a ah, sakit lg dia x bley nk pijak2 letak tumit kat lantai. sakit2 ngilu.
Laki : mak sakit kaki lg? (mak mentua beliau)
Bini : a ah, sakit lg dia x bley nk pijak2 letak tumit kat lantai. sakit2 ngilu.
Laki: Beli lah mami poko yg plaster besor mcm koyok tuh tampal kat kaki tuh..
Bini : MAMI POKO???? err itu pampers la incek abg syg..itu utk abg aje pakai..elak kencing malam..wakakakaka!!
Bini : MAMI POKO???? err itu pampers la incek abg syg..itu utk abg aje pakai..elak kencing malam..wakakakaka!!
Laki: err tu pampers yek?
Bini : hahahaha..bkn MAMI POKO lah bang..koyok kaki!!! kuniyoko!!! (err betoi ka aku nyebot nih??) kah kah mcm salah jek..spt mengajar anak ketam..mak ketam pon salah sebotan nye...senget2 lah kedua2 laki bini itu.. =))
Bini : hahahaha..bkn MAMI POKO lah bang..koyok kaki!!! kuniyoko!!! (err betoi ka aku nyebot nih??) kah kah mcm salah jek..spt mengajar anak ketam..mak ketam pon salah sebotan nye...senget2 lah kedua2 laki bini itu.. =))
Laki : ala ape tuh koyok dr Jepon tuh..
Bini : ooo..hmmm..ntah le bang ..x reti nk nyebot..tp syg ade tgk kat catalog Zhulian..ade detox foot patch...HINOKOSHIWA...bagus gak..nanti nk try tgk result dia..
Bini : ooo..hmmm..ntah le bang ..x reti nk nyebot..tp syg ade tgk kat catalog Zhulian..ade detox foot patch...HINOKOSHIWA...bagus gak..nanti nk try tgk result dia..
October 30, 2010
Jeling2 manje si perkasa X6
tgh syok2 drive on the road tadik
tetiba mata terpaku pada si dia "Pujaan Malaya" itew
uwaaa ha a ha aha
aduhai..
geram nye
geraaaammmmm nye!!!
tetiba mata terpaku pada si dia "Pujaan Malaya" itew
uwaaa ha a ha aha
aduhai..
geram nye
geraaaammmmm nye!!!
cekap jugak mamarazi aku curi2 'tangkap' muat dlm hp ku ini
sori tahap penglihatan yg kurang memuaskan
(iku ati mcm mau duduk ateh bumbung ketaku sambil snappy2 poto ini pojaan Malaya)
(poto ihsan uncle gugle)BMW X6
pojaan ati beta.. ;)
itam lebih elegen..
ade sape2 yg dermawan sudi menderma $$??
dpt lah buat tambahan deposit, hangkat seketul ini barang lah! :p
Ngomel KakJade:
nk bodek2 incek abe lah
kuts la beliau sudi adiahkan 2 bijit
sebijit bawok gi rempit2 lite2 a.k.a manje2
sebijit lg transform dijadikan teksi a.k.a keta sapu..
bley rolling $$$ buat bayar monthly instalment gitu...
molek dok?
(sile la verangan ye akok kui kui kui :p)
kuts la beliau sudi adiahkan 2 bijit
sebijit bawok gi rempit2 lite2 a.k.a manje2
sebijit lg transform dijadikan teksi a.k.a keta sapu..
bley rolling $$$ buat bayar monthly instalment gitu...
molek dok?
(sile la verangan ye akok kui kui kui :p)
Lidi dan kerengga
Owh semasa godek2 fb membe zaman skolah,
ahkok tlh tejumpa ini poto lah ;)
ahkok tlh tejumpa ini poto lah ;)
(muka di dlm star itu adelah ahkok)owhh lamenye poto nih..masa form 3..
jaman sume tiut miut lg nih hihihihi
jaman pinggang kerengga gitu..auwww
tp..mencik tau..apa2 acara yg melibatkan perbarisan
or watsoever yg seangkatan dgn nya..pastinya
akok akan dilempar di barisan yg plg blakang
sebab..darjah 'ketinggian' yg x sama ke'rendah'an dgn kwn2 lain
x suke! :p
October 20, 2010
a Rare date~20102010
~20102010~
wowwowww!!!
such a veri uniquesssss..
beautiful & ensem date yeah!
for sure most of people wl mark this day as their special / important days in history
xceli me also did not realize abt this special date until
saw a few invitations fm my frenzss
owh most of 'em especially my Chinese frenz
are having their engagement & wedding tonite
walauwehhh..easy to remember liao!
Jane & Shirley..congrats yeah!!
u r most welkam to the club mehhh!!!
aku?
xde buat ape2 special pon arini
tgh pulun nk khatamkan these two books
(kali ke 3..)
really interesting contents
lain kali aku stori-mori
...U Can Be the Happiest Woman In The World..
.....Wipe away your tears, think well of yr Lord,
and chase away yr worries by remembering the
blessing that Allah has bestowed upon you...
reading while eating
this kurma binti almond (berinti almond)
lg special than others yu..
sgt nyummyyy nyummyylicious
udah almost nk licin baru tingat mau snappy2 poto
kurma cekelat x sempat aku snappy2 poto2 nye
udah selamat berenang2 di dlm usus besor ku skg
kihs kihs kihs :p

wowwowww!!!
such a veri uniquesssss..
beautiful & ensem date yeah!
for sure most of people wl mark this day as their special / important days in history
xceli me also did not realize abt this special date until
saw a few invitations fm my frenzss
owh most of 'em especially my Chinese frenz
are having their engagement & wedding tonite
walauwehhh..easy to remember liao!
Jane & Shirley..congrats yeah!!
u r most welkam to the club mehhh!!!
aku?
xde buat ape2 special pon arini
tgh pulun nk khatamkan these two books
(kali ke 3..)
really interesting contents
lain kali aku stori-mori
...U Can Be the Happiest Woman In The World.......Wipe away your tears, think well of yr Lord,
and chase away yr worries by remembering the
blessing that Allah has bestowed upon you...
reading while eating
this kurma binti almond (berinti almond)
lg special than others yu..
sgt nyummyyy nyummyylicious
udah almost nk licin baru tingat mau snappy2 poto
kurma cekelat x sempat aku snappy2 poto2 nye
udah selamat berenang2 di dlm usus besor ku skg
kihs kihs kihs :p
October 18, 2010
Anniversary
~18.10.2008~
(tarikh nikah)
2 thn lalu kami diijabkabulkan
2 thn berlalu dgn pantas
terasa seolah baru semalam berdepan dgn tok kadi kans abg?
masih terasa degap degup jantung melawan debar ye dok?
hehehe
(tarikh nikah)
2 thn lalu kami diijabkabulkan
2 thn berlalu dgn pantas
terasa seolah baru semalam berdepan dgn tok kadi kans abg?
masih terasa degap degup jantung melawan debar ye dok?
hehehe

Syukur yg tak terhingga pada-Mu ya Allah
betapa indahnya anugerah-Mu padaku
sebuah perkahwinan yg bahagia, murni, & moga diberkati-Mu selalu
moga kami berdua bahagia,diredhai & bersama selamanya..
hingga di Syurga-Mu kelak :)
betapa indahnya anugerah-Mu padaku
sebuah perkahwinan yg bahagia, murni, & moga diberkati-Mu selalu
moga kami berdua bahagia,diredhai & bersama selamanya..
hingga di Syurga-Mu kelak :)
October 17, 2010
Jarak Bukan Penghalang
Saban tika ade saja soalan2 yang almost the same yg terhambur mulut teman2 sahabat handai etc..
'Tak risau ke hubby dok jauh2..mane tau dia pasang lain..who know?"
"Boleh kongsi tips2 kekalkan kesetiaan & semarak chinta jarak jauh?"
"Nape x folo hubby kat sana?"
and..byk lagi..soklan2 cepu emas & cepuk cemas didendangkan di tinga ahkok nih..
Bg aku..x ada apa perlu dirisaukan..tak ada tips2 hebat2 or wat so ever kami amalkan..jika kita singkap kembali erti perkahwinan... ia adalah "amanah & t/jawab"..give & takes..ingat-mengingati..jika kedua2 suami-isteri berpegang pd konsep ini..InsyaAllah tak akan timbul masalah wujudnya orang ke-3..ke-4,mis-communication,kehambaran or wat so ever..
Pd hari diijabkabul..telah dibaca amanah2 itu oleh tok kadi dihadapan suami-isteri..ia bukan lah sekadar watikah kosong ..tp watikah yg sgt mendalam maksud nya..yg jika sentiasa dipegang & dipahat & dibisikkan selalu pd hati..Insya Allah aku percaya kerukunan rumah-tangga pasti terjaga hingga ke akhir hayat..
walaupon aku & suami terpisah berjuta2 batu..kami tdk pernah sehari pun terputus hubungan..menjadi kewajipan menalipon each other 3X sehari..malah kdg2 terlebih2 sudah.. :)
Juga menjadi kewajipan ber 'web-cam' setiap malam sblom tido..kejujuran dpt terpancar dr mata..sudah pasti hari2 kami bertentang mata..moga kami tak terleka..
P/s : thx soo much dear being such a veri veli nice & best hubby eva..luv u more & more ;)
Bg aku..x ada apa perlu dirisaukan..tak ada tips2 hebat2 or wat so ever kami amalkan..jika kita singkap kembali erti perkahwinan... ia adalah "amanah & t/jawab"..give & takes..ingat-mengingati..jika kedua2 suami-isteri berpegang pd konsep ini..InsyaAllah tak akan timbul masalah wujudnya orang ke-3..ke-4,mis-communication,kehambaran or wat so ever..
Pd hari diijabkabul..telah dibaca amanah2 itu oleh tok kadi dihadapan suami-isteri..ia bukan lah sekadar watikah kosong ..tp watikah yg sgt mendalam maksud nya..yg jika sentiasa dipegang & dipahat & dibisikkan selalu pd hati..Insya Allah aku percaya kerukunan rumah-tangga pasti terjaga hingga ke akhir hayat..
walaupon aku & suami terpisah berjuta2 batu..kami tdk pernah sehari pun terputus hubungan..menjadi kewajipan menalipon each other 3X sehari..malah kdg2 terlebih2 sudah.. :)
Juga menjadi kewajipan ber 'web-cam' setiap malam sblom tido..kejujuran dpt terpancar dr mata..sudah pasti hari2 kami bertentang mata..moga kami tak terleka..
P/s : thx soo much dear being such a veri veli nice & best hubby eva..luv u more & more ;)

Subscribe to:
Posts (Atom)
.jpg)











