Sejak pregnen ni mana2 dengar ada baby expo/fair
sure akak mau terjah saje..
al-maklum first baby..
rasa exited tu lain macam sikit ;)
So last Sat, akak terjah midveli
ya Rabbi..ramainye makhluk
mmg sosak napeh dlm lautan manusia
tp demi our little precious ku gagahi jua
byk juga barang2 ku rembat kali ni
mari kite terjah apa ada dalam..
antara barang hasil rembatan..
Baby Bath Support ni akak rembat di booth MEDELA
byk jugak barang best2 dekat booh ni
disebabkan my1st baby & tak biasa mandikan baby
so akak decide beli mendalah ni..
hope dpt membantu for the 1st 3 month aft deliver nnti..
best jugak
baby boleh golek2..lompat2 pun boleh ni..
bila baby dah besor sket boleh lah buat boat main2 air kat kolam
hihihihihi
adjustable kat bahagian belakang nye..
hope tak membazir beli mendelah ni
sok2 boleh wariskan pd adik2 bila dorang beranak kecik pulok..
hehehe
barut baby pun comel2 dibuat dr cotton fabric
lembut je kain dia..
akak tau ade yg tak gitu concern beli barut ni
tapi..akak rasa no harm mmbeli
manalah tau baby tetiba kembung perut
idak le gelabah benor cari alternative
kasi baby duduk diam2 dlm barut tu hehehe
zaman sekarang ni macam2 design dorang keluarkan
masa mak beranakkan adik2 dulu2
barut baby mak akak buat sndiri jek..
kaler pun standard jek..putih suci..gitu ;)















